خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی:

افزایش قیمت بنزین فاصله عمیقی بین حقوق کارگران و هزینه‌های زندگی ایجاد کرد/ ۶۵ درصد بازنشستگان از حقوق حداقلی استفاده می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۹۹۷

رئیس‌کانون عالی بازنشستگان‌سازمان‌تأمین‌اجتماعی گفت: افزایش قیمت بنزین فاصله عمیقی بین حقوق کارگران و هزینه‌های زندگی ایجاد کرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، علی اصغر بیات در همایش منطقه‌ای کانون کارگران بازنشستگی شمالغرب و غرب کشور در تبریز اظهار داشت: بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی به زخمی کهنه تبدیل شده است و متاسفانه بین دولت ها بدون نتیجه باقی مانده است و از دولتی به دولت دیگر انتقال می‌یابد.

وی ادامه داد: ۶۵ درصد از بازنشستگان از حقوق حداقلی استفاده می‌کنند و نمی‌دانم تاکی باید از حقوق حداقلی بهره ببریم؟ در سال‌هایی که گذشت ما فقط از دولت مردان و نمایندگان وعده های رنگی شنیدیم و این مشکلات به صلاح و مصلحت کشور نیست.

وی خاطرنشان ساخت: دولت محترم به تعهدات خود عمل نمی‌کند و بحث مطالبات بازنشستگان باید مشخص شود.

دبیر شورای عالی کانون های بازنشستگی کشور ادامه داد: افزایش حقوق با نظر شورای عالی کار کشور انجام می‌گیرد و با توجه شرایط فعلی اقتصادی افزایش حقوق ها نیز در دستور کار این شورا قرار بگیرد.

وی با اشاره افزایش قیمت بنزین در سال جاری گفت: این افزایش قیمت بنزین فاصله عمیقی بین حقوق کارگران و هزینه های زندگی ایجاد کرد و مسئولان محترم کشوری برای این شرایط سخت تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

بیات با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: درخواست در اختیار قرار دادن بیمارستان ها برای مبتلایان به کرونا برای ما ارسال شده که ما متولی درمان نیستیم ولی باید در این وضع به بهداشت کشور کمک کنیم و با جدیت پیگیر این مساله هستیم.

وی در پایان گفت: چابک سازی در حوزه معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی به نظر من نباید انجام گیرد و امیدواریم اداره کل امور بازنشستگان نیز به عنوان طنابی مستحکم در کنار ما باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز