خبرگزاری کار ایران

فرماندار زنجان خبرداد:

حضور عضو علی‌البدل شورای شهر زنجان از هفته آینده در جلسات

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۸۹۷

فرماندار شهرستان زنجان گفت: عضو علی‌البدل شورای شهر زنجان از هفته آینده در جلسات حاضر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رضا عسگری با اشاره به اینکه قانون در خصوص مسائل شورا تعیین تکلیف کرده است، اظهار کرد: براساس قانون اگر یک عضو شورا تا دو ماه متوالی و پشت سرهم به هر دلیلی در جلسات حاضر نشود، به صورت موقت از عضو علی البدل دعوت می‌شود تا در جلسات حاضر شود.

وی افزود: بر همین اساس نظر به اینکه یکی از بازداشتی‌ها حدود دو ماه است در بازداشت بوده و بعد از آزادی هم قرار نظارت قضایی برای وی صادر شده و تا 6 ماه آینده نمی‌تواند در جلسات حاضر شود، از هفته آینده عضو علی البدل را برای حضور در جلسات دعوت می‌کنیم تا پس از مراسم تحلیف و مقدمات کار در جلسات حاضر شوند.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه نسبت به سایر اعضا باید منتظر همین مسیری باشیم که برای نفر نخست طی شده است، خاطرنشان کرد: باید منتظر بود و در موعد مقرر در این خصوص نیز تصمیم گیری کرد.

وی در خصوص انحلال احتمالی شورا نیز گفت: شورای حل مسئول تصمیم گیری در این خصوص است اما تقاضایی بابت انحلال شورا داده نشده چرا که شورا از وظایفش عدول نکرده و اتهاماتی به برخی اعضا وارد شده است.

عسگری با بیان اینکه اعضای علی البدل به تعدادی هستند که جایگزین شوند، خاطرنشان کرد: لزومی برای انحلال شورا دیده نمی‌شود و عملا نیز اقداماتی که موجب انحلال شورا شود، مشاهده نکردیم تا چنین تقاضایی را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز