خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبرداد:

ممنوعیت ملاقات حضوری خانواده ها با مراکز نگهداری بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۸۸۴

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، تمام مراکز نگهداری بهزیستی استان ضدعفونی می شود و ملاقات حضوری خانواده ها با این مراکز ممنوع اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد محمدی قیداری، امروز با اعلام این خبر،گفت: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس تمام مراکز نگهداری بهزیستی استان ضدعفونی می شود.

محمد محمدی ادامه داد: این مراکز شامل شیرخوارگاه، مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، مراکز نگهداری معلولین و مراکز اقامتی افراد دارای سو مصرف مواد است.

وی بر ضرورت اقدامات پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در این مراکز تاکید کرد و ادامه داد: بر ضرورت اطلاع رسانی مسئولان این مراکز به محضو برخورد با موارد مشکوک به ابتلا به بیماری تاکید شده است.

این مقام مسئول بر ممنوعیت ملاقات حضوری خانواده ها با این مراکز تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: این وضعیت تا برقراری شرایط عادی ادامه دارد.

محمدی با یادآوری اینکه خدمت گیرندگان جدید صرفا در شرایط خاص پذیرش خواهند شد، تصریح کرد: شستشوی سطوح با مواد ضدعفونی کننده به صورت روزانه به تمامی مراکز تحت پوشش اعم از شیرخوارگاه و مراکز نگهداری کودکان مراکز روزانه و شبانه- روزی نگهداری از معلولان، مراکز نگهداری از سالمندان، مراکز درمان و کاهش آسیب اعتیاد ، مراکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد و سایر مراکز ابلاغ شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان بر ضرورت وجود تهویه مناسب در اتاق های اقامتی تاکید کرد و گفت: براساس تاکیدات انجام شده لازم است تا حداقل دوبار در روز نسبت به پاکسازی هوای اتاق‌ها (ورود و خروج عادی هوا) اقدام شود.

این مقام مسئول همچنین به تعطیلی تمام مهدهای کودک برای جلوگیری از انتقال این بیماری اشاره کرد و گفت: دستورالعمل‌های عمومی در این زمینه تهیه و به تمامی مراکز تحت نظارت بهزیستی استان‌ ارسال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز