خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان تاکید کرد:

مردم از توزیع نذری در امامزادگان و مساجد خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۸۶۷

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ، از ضدعفونی امامزادگان استان زنجان در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس خبر داد و گفت: مردم از توزیع نذری در امامزادگان و مساجد خودداری کنند.

به گزاش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی امروز با اعلام این خبر ،  گفت: مساجد و بقاع متبرکه یکی از محل های اجتماع مردم است که شیوع ویروس کرونا نگرانی هایی را در این گونه اماکن ایجاد کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، رعایت مسائل بهداشتی در این اماکن را مورد توجه قرار داد و گفت: لازم است مردم در هنگام حضور در این اماکن نکات بهداشتی فردی و جمعی را رعایت کنند.

وی از لغو دو همایش در بقاع متبرکه استان زنجان به دلیل شیوع کرونا ویروس خبر داد و گفت: با هماهنگی های انجام شده با شبکه بهداشت و هلال احمر، محیط امامزادگان ضدعفونی می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه تابع دستورالعمل های وزارت بهداشت در بحث پیشگیری از شیوع این بیماری هستیم، گفت: در خصوص توزیع غذا و نذری در این اماکن دستورالعملی دریافت نکرده ایم ولی اگر ضرورتی ندارد مردم از توزیع نذری در امامزادگان و مساجد خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز