خبرگزاری کار ایران

پس از جلسه ستاد استانی انجام شد؛

توضیحات استاندار درباره شایعه شیوع کرونا در کرمان

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۷۶۸

استاندار کرمان درباره شایعات شیوع کرونا ویروس در این استان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، محمد جواد فدایی در دومین جلسه ستاد استانی مدیریت پیشگیری از آلودگی به ویروس کرونا با حضور فرمانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، هدف از تشکیل این نشست را هماهنگی و چاره‌اندیشی جهت کارها و اقدامات پیشگیرانه و در صورت نیاز درمان و کمک به بیماران احتمالی کرونا ویروس عنوان کرد و خطاب به فرمانداران استان گفت: باید فرمانداران سراسر استان اقدامات پیشگیرانه، ارائه آموزش های موثر و ارتقا سطح آگاهی های عمومی را انجام دهند.

وی با اشاره به برخی از شایعات مطرح در فضای مجازی مبنی بر ابتلای افرادی در استان به ویروس کرونا گفت: طبق نتایج آزمایش ها و اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمان تا کنون، وجود فرد مبتلا به کرونا ویروس در استان تایید نشده است.

فدایی با اشاره به توصیه‌های بهداشتی که طی روزهای گذشته به کرات از سوی وزارت بهداشت اعلام شده است، بیان کرد: بخش مهم کار ما در امر پیشگیری، رعایت توصیه های بهداشتی است که دانشگاه علوم پزشکی ارائه می دهد و در کنار آن از اجتماعات پرهیز شود و تا جای ممکن تجمعات باید لغو شود و در همین راستا، نمایشگاه بهاره را لغو کردیم.

عالی ترین مقام  اجرایی دولت در استان کرمان با تاکید بر اینکه باید تمام توان به کار گرفته شود که از شایعات جلوگیری و نگرانی در بین مردم گسترش نیابد گفت: با راه‌اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی به منظور پاسخگویی به سوالات شهروندان در خصوص کرونا ویروس، علاوه بر اینکه از شایعات جلوگیری می شود، افراد متخصص و مورد تایید به سوالات شهروندان پاسخ می‌دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز