خبرگزاری کار ایران

ذاکر مطرح کرد؛

ظرفیت بالای کاخک گناباد در حوزه گردشگری و مذهبی

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۷۱۴

مدیرکل امور دفتر شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: امروزه در اداره شهرها صرفا دید اقتصادی کافی نیست بلکه تلاش در حوزه فرهنگی، تاریخی، آداب و رسوم بومی و محلی و احیا صنایع دستی می تواند در رشد و شکوفایی و رونق اقتصادی تاثیر چشمگیری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد، امیر حمزه ذاکر مدیر کل امور دفتر شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی در جلسه تودیع و معارفه شهردار کاخک گناباد گفت: امروز اداره شهرها متفاوت از گذشته است و هر شهردار علاوه بر توانایی کافی باید علم و آگاهی لازم به قوانین را در جهت هرچه بهتر اداره شهر و اداره امور داشته باشد.

وی ادامه داد: هدف پیشبرد ما در حوزه شهر و شهرداری به سمت هوشمندسازی امور شهری است تا کارها را به صورت متمرکز از ظرفیت های الکترونیکی و ظرفیت هایی که در کشور وجود دارد، رصد کنیم.

وی اذعان کرد: شهرداری نهاد عمومی غیردولتی است که با همکاری و تعامل شوراها و اجرای ایده ها و برنامه های نو می تواند در چهارچوب قوانین تعیین شده ،علاوه بر ایجاد رضایت مندی برای مردم مسئولین و ادارات را نیز در روند ادامه این تعامل و پیشرفت و آبادانی شهرها راضی نگه دارد در غیر اینصورت خلف وعده و پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

مدیر کل امور دفتر شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: آنچه امروز در شهرداریها دیده نمی شود خلاقیت، مسئولیت پذیری و ریسک است.

ذاکر تصریح کرد: امروزه در اداره شهرها صرفا دید اقتصادی کافی نیست بلکه تلاش در حوزه فرهنگی ، تاریخی ، آداب و رسوم بومی و محلی و احیا صنایع دستی می تواند در رشد و شکوفایی و رونق اقتصادی تاثیر چشمگیری داشته باشد.

 وی افزود: شهرداری و شورای کاخک گناباد به دلیل داشتن ظرفیت خوب گردشگری، مذهبی و تاریخی این شهر می توانند با ارایه طرحهای نو و خلاق در زمینه های فرهنگی و جذب گردشگر، برای جوانان و نوجوانان اشتغال زایی پایدار ایجاد کرده و علاوه بر نگه داشتن سرمایه های انسانی بدون وابستگی به کمک های دولتی رونق و شکوفایی چشمگیری را برای این خطه به ارمغان آورده و این مهم  جز با برنامه ریزی درست و تعامل صحیح  شوراها و شهرداری حاصل نخواهد شد.

گفتنی است در این جلسه علی افتخاری نسب به عنوان شهردار جدید معارفه و از زحمات محسن زاده سلیم شهردار سابق و زهرا فرهنگی سرپرست شهرداری کاخک تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز