خبرگزاری کار ایران

ایجاد وبگاه اطلاع‌رسانی کروناویروس در پایگاه خبری علوم پزشکی شیراز

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۶۰۰

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با هدف اطلاع‌رسانی جامع و موثق، وبگاه اطلاع رسانی پیرامون اخبار کرونا ویروس، در پایگاه خبری این دانشگاه ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا سید روح‌الله حسینی با اشاره به بسیج مجموعه وزارت بهداشت برای مقابله با بیماری کروناویروس، اطلاع رسانی صحیح و آگاهی بخشی را مهم‌ترین رکن مقابله با این بیماری ویروسی دانست و افزود: راه اندازی وبگاه کروناویروس در سایت دانشگاه علوم پزشکی با هدف حرکت در مسیر اطلاع رسانی صحیح و ارتقاء دانش و آگاهی شهروندان انجام شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در وبگاه ایجاد شده اخبار و دانستنی های ضروری کرونا ویروس جدید، منتشر می‌شود، گفت: این اقدام تلاشی با هدف توسعه آموزش های عمومی در خصوص این بیماری، است و شهروندان می‌توانند به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir، مراجعه کنند.

حسینی مطالب این وبگاه را شامل متون آموزشی، آخرین اخبار مربوط به آمار مبتلایان و اقدامات حوزه سلامت استان برای مهار این بیماری، آموزش های پیشگیرانه در قالب بروشور، پوستر، موشن گرافیک و دیگر قالب های رسانه ای عنوان کرد.

به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اطلاع رسانی مربوط به ابتلا به این بیماری از سوی وزارت بهداشت، با انتشار شایعات بسیاری در این خصوص از سوی رسانه های غیرمعتبر همراه بوده که لازم است مردم استان ضمن رعایت آموزش های بهداشتی در خصوص مراقبت از خود در برابر این بیماری، آخرین اطلاعات و اخبار در این زمینه را تنها از مراجع رسمی دنبال کنند و راه اندازی این وبگاه جدید نیز با همین هدف انجام گرفته است.

حسینی انتشار مطالب آموزشی پزشکان و کارشناسان سلامت دانشگاه و آخرین اخبار مربوط به این بیماری در صدا و سیمای فارس و دیگر رسانه های معتبر را از دیگر اقدامات روابط عمومی دانشگاه در این زمینه برشمرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز