خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد البرز مطرح کرد:

533 مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی استان البرز / وسایل زمین‌های محله‌ای و خانه‌های بازی کودکان فاقد استاندارد لازم

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۵۵۵

مدیرکل استاندارد البرز با عنوان اینکه تا نیمه اول بهمن سال جاری، 533 مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی استان البرز انجام شد، افزود: بیشترین عدم انطباق ها متعلق به تجهیزات موجود در زمین های بازی محله ای و خانه های بازی کودکان بود.

به گزارش ایلنا، فتانه شکرالهی مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: تا نیمه اول بهمن ماه سال جاری 533 مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی در استان البرز توسط شرکت های بازرسی تحت پوشش اداره کل استاندارد انجام شده است.

شکرالهی در ادامه افزود : استانداردسازی تجهیزات تفریحی مستقر در پارک‌ها، زمین های بازی محله ای و پارک‌های آبی از اهمیت بسیاری برای سازمان استاندارد برخوردار بوده و این اداره کل با حساسیت بسیار این امر مهم را پیگیری می کند.

این مقام مسئول افزود: بیشترین عدم انطباق ها در استان البرز متعلق به تجهیزات موجود در زمین های بازی محله ای و خانه های بازی کودکان بوده که خوشبختانه با حمایت قاطع  دستگاه قضایی، امور استانداردسازی خانه های کودک با سرعت در حال پیشرفت است اما استانداردسازی زمین های بازی محله ای به دلیل مشکلات خاص شهرداری ها در تامین بودجه با کندی صورت می گیرد.

شکرالهی در پایان گفت: با تشکیل تیم های ویژه از ابتدای اسفند ماه سال جاری تا پایان تعطیلات نوروز کنترل و بازرسی تجهیزات تفریحی با حساسیت کامل پیگیری شده و شهروندان می توانند با شماره تلفن1517 گزارش تجهیزات تفریحی غیر استاندارد را به این اداره کل اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز