خبرگزاری کار ایران

درپی شیوع بیماری کرونا در ایران؛

هزینه بلیت‌های مسافرتی و لغو سفرها استرداد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۴۸۵

در پی شیوع بیماری کرونا در ایران و نگرانی مردم از همه‌گیر بودن آن در آستانه تعطیلات نوروزی اغلب بلیت‌های مسافرتی و رزرو برنامه‌های هتل و… لغو می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،بنا به اعلام شرکتهای مسافرتی با انتشار اخبار شیوع بیماری کرونا در ایران طی روزهای اخیر، اغلب مردم و شهروندان تبریزی با مراجعه به این شرکتها نسبت به لغو بلیط‌های سفر هواپیما، قطار و اتوبوس اقدام‌کرده‌اند.

به گفته مدیر یکی از آژانس‌های مسافرتی تبریز روز شنبه ۵۰ میلیون و روز یکشنبه بالغ بر ۳۰ میلیون تومان از بلیت های مسافرتی مردم تبریز به شهرهای مختلف ایران در این آژانس لغو شده است.

بر اساس این گزارش، در حالی‌که طبق قوانین شرکت‌های مسافرتی، در صورت استرداد بلیت سفرهای داخلی تا ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از حرکت ۹۰ درصد بهای بلیت برگشت داده می‌شود،‌ شرکت رجا از پرداخت این مبلغ خودداری می‌کند.

طبق پیگیری‌های انجام شده، به گفته آژانس‌های مسافرتی یکی از شرکت‌های حمل ونقل ضمن خودداری از پرداخت هزینه مشتریان با اعلام بدهی به آژانس‌های طرف قرارداد تاکید کرده با فروش بلیت‌های جدید هزینه بلیت‌های استرداد شده را پرداخت کنند.

 درحالی‌که قبلا طی ۲۴ ساعت هزینه بلیت استرداد شده به حساب مشتری واریز می‌شد، در حال حاضر با کاهش فروش بلیت آژانس‌های مسافرتی زمان تقریبی بازگشت این مبلغ را ۲ تا ۳ هفته اعلام می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز