خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور یزد خبر داد؛

​محدودیت های ترافیکی ایام نوروز در یزد/ ممنوعیت توقف در خیابان فرخی و قیام

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۴۱۷

رئیس پلیس راهور یزد، از اجرای طرح نوروزی پلیس راهور خبر داد و گفت: محدودیت های ترافیکی در آستانه سال نو برای تردد ایمن در شهر یزد توسط پلیس راهور اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سرهنگ محمد زارع  با اشاره به آمادگی تیم‌های پلیس برای تردد ایمن در شهر یزد اظهار داشت: بر این اساس محدودیت های ترافیکی در نظر گرفته شده که از تاریخ  20 اسفند تا 20 فرودین در برخی نقاط شهر اجرایی خواهد شد.

وی در توضیح برنامه‌های نوروزی راهنمایی و رانندگی ادامه داد: تقاطع آبشاهی در خیابان کاشانی بسته خواهد شد و دور زدن از این تقاطع ممنوع می شود.

رئیس پلیس راهور یزد با بیان اینکه هرسال در محدوده میدان تاریخی امیرچخماق و خیابان قیام محدودیت هایی اعمال می شود افزود: امسال خیابان قیام یک طرفه نخواهد شد بلکه کسبه این خیابان توسط 20 نفر از بسیجیان، از هرگونه پارک کردن در طول خیابان جلوگیری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه خیابان فرخی نیز به طور کامل توقف ممنوع است خاطرنشان کرد: همچنین محدودیت‌هایی برای چهارشنبه آخر سال در نظر گرفته شده که مسیر های ورودی به میدان فرهنگ(نعل اسبی) کامل بسته می شود.

رئیس پلیس راهور یزد عنوان کرد: همچنین مسیرهای منتهی به سمت دخمه و شهرک مهرآوران نیز دارای محدودیت ترافیکی هستند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی خاطر نشان کرد: وجود این محدودیت ها به دلائل ترافیکی و امنیتی است لذا درخواست می کنیم مردم همکاری شایسته خود را با عوامل راهور داشته باشند.

زارع ارتکاب به تخلفاتی از قبیل سرعت غیرمجاز در معابر، سبقت غیرمجاز در خیابان ها، استفاده از تلفن همراه، دورزدن و ایجاد ترافیک و حرکت های نمایشی را غیرقابل اغماض از سوی پلیس اعلام کرد و گفت: قطعا با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

وی تاکید کرد: همشهریان عزیز  به جای استفاده از وسایل نقلیه شخصی از وسایل نقلیه عمومی که ایاب و ذهاب شهروندان را به صورت رایگان انجام می دهند استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور یزد بیان داشت: توقف در نقاطی که ترافیک ایجاد می کند و در نقاط ممنوع برخورد پلیس را به دنبال دارد همچنین شهروندان از تردد بی‌جا در بافت تاریخی نیز خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز