خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه:

تنها راه برون رفت از مشکلات ترافیکی، داشتن برنامه جامع است

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۱۶۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: کرمانشاه با توجه به کلانشهر بودن نیاز به تدوین و اجرای برنامه های عملیاتی وراهبردی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان، به اجرای طرح های مهم ترافیکی در شهر کرمانشاه با توجه به شرایط موجود به منظور تسهیل در تردد و کاهش تلفات تصادفات جاده ای توسط شهرداری تاکید کرد.

وی اظهار کرد: شهری هم مانند کرمانشاه که کلانشهر است نیازمند اجرای برنامه های راهبردی و عملیاتی در زمینه ترافیک است.

معاون استانداری کرمانشاه افزود: ضروری است اجرای برنامه های کوتاه مدت و میان مدت برای برون از مشکلات ترافیکی در شهر کرمانشاه توسط شهرداری اندیشیده شود لذا در این راستا اصلی ترین و مهم ترین کار داشتن برنامه جامع و کامل است.

وی خواستار انجام بحث های کارشناسی مربوط به طرح های ترافیکی در کمته کارشناسی شد و گفت: در این شورا فقط باید به چگونکی اجرای پروژه ها بپردازیم و بحث های کارشناسی مربوط به این شورا نیست.

سالاری افزود: ضرورت دارد که شهرداری کرمانشاه برای اجرای برنامه های مربوط به ترافیک هماهنگی های لازم را با دستگاه های اجرایی از جمله مسکن وشهر سازی در خصوص ماده 5 انجام دهد تا برنامه ای که قرار است، اجرایی شود در زمان اجرا به هیچ مشکلی مواجه نشود.

وی افزود: شهرداری کرمانشاه با هماهنگی سایر دستگاه های اجرایی در تدوین طرح جامع و تفصیلی مسائل ترافیکی اهتمام جدی داشته باشد.

 احداث تقاطع غیر همسطح و بهره برداری از طرح شهر انسان محور میدان آزادی تا تقاطع مدرس، احداث پارکینگ های مکانیزه در سطح شهر و نصب تجهیزات ترافیکی مورد نیاز از جمله برنامه های قابل اجرا بود که در این جلسه مورد برسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز