خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه :

سهمیه میوه شب عید در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۱۴۸

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه گفت:امسال 1000 تن پرتقال و 600 تن سیب سهمیه به استان اختصاص داده شده است که از این میزان 72 درصد پرتقال و 90 درصد سیب در انبارها و سردخانه های استان ذخیره سازی شده است.

به گزازش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ؛ محسن دارابی رییس سازمان صمت استان کرمانشاه گفت :امسال 1000 تن پرتقال و 600 تن سیب سهمیه به استان اختصاص داده شده است که از این میزان 72 درصد پرتقال و 90 درصد سیب دروانبارها و سردخانه های استان ذخیره سازی شده است.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان در ادامه افزود: با حمایت های صندوق توسعه کشاورزی و از محل اعتبارات این صندوق 25 میلیارد ریال برای خرید میوه شب عید در اختیار مباشر توزیع قرار داده شده است و مابقی آن را از طریق بانک ملت در حال پی گیری هستیم که امیدواریم محقق شود.

دارابی با بیان مطالب فوق افزود: 2سردخانه کرمانشاه و اسلام آباد غرب به عنوان محل ذخیره سازی میوه شب عید تعیین شده اند که نسبت ذخیره سازی آن 70 درصد سردخانه کرمانشاه و 30 درصد در سردخانه اسلام آباد غرب است.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود از زمان توزیع و شبکه های توزیع در روزهای پایانی اسفند خبر داد و تاکید کرد:استان کرمانشاه امسال در خصوص حمل،استقرار و کیفیت میوه شب عید وضعیت مناسب تر و پایدارتری نسبت به سایر استان های کشور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز