خبرگزاری کار ایران

ضدعفونی و نظافت مستمر اتوبوس‌های درون شهری کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۱۳۱

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر کرمانشاه از نظافت و ضدعفونی مستمر اتوبوس‌های درون شهری خبر داد و گفت: این روند برای ناوگان حمل و نقل عمومی روزانه در دو نوبت انجام می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، سجاد سلیمانی، مدیر عمامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی، بیان کرد: این سازمان در راستای تمهیدات پیشگیرانه با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی پیش‌بینی شده که شست‌وشو و ضدعفونی متعدد محیط اتوبوس‌های درون شهری از آن جمله به شمار می‌رود.

وی، با بیان اینکه  210 دستگاه اتوبوس درون شهری که وظیفه جابجایی قشر زیادی از  شهروندان برعهده دارند را یادآور شد: این تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه ضمن ارتقای ضریب ایمنی سلامت، می‌تواند خاطری آسوده برای شهروندان استفاده کننده از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی را به ارمغان آورد.

 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی با بیان اینکه  مقرر گردیده  هر شب اتوبوس های درون شهری علاوه بر شستشو، ضد عفونی شوند، گفت: حمل ونقل عمومی به دلیل استقبال مردم از آن بسیار مورد توجه قرار گرفته و باید بتوانیم زمینه را برای حضور ایمن مردم فراهم کنیم.

سلیمانی همچنین از نظافت و نظارت بر ایستگاه‌های اتوبوس خبر داد و  از شهروندان خواست نسبت به رعایت توصیه‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز