خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای ائتلاف فارس مطرح کرد:

عملکرد مسئولان اصلاح طلب و اعتدالی در زمان اعلام فوتی‌ها موجب کاهش مشارکت شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۱۲۲

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس گفت: وجود مشکلات اقتصادی که اقشار متوسط و ضعیف جامعه با آن مواجه هستند، نوع عملکرد مسئولان اصلاح طلب و اعتدالی و زمان اعلام فوتی‌ها و شیوع ویروس کرونا از جمله مواردی است که موجب شد تا مشارکت حداکثری مدنظر شکل نگیرد.

به گزارش ایلنا مجید فروردین در جمع خبرنگاران گفت: منتخبان مجلس یازدهم در استان قدردان اعتماد مردم و نیروهای انقلابی باشند و با پیگیری مطالبات و مشکلات جامعه در مجلس، پاسخ مناسب به این اعتماد دهند.

وی با اشاره به اینکه دو هفته قبل از برگزاری انتخابات در فهرست ٥ نفره ائتلاف نیروی انقلاب شیراز ضمن نگاه به جوانگرایی به حضور بانوان ابراز کرد: در نهایت لیستی را ارائه دادیم که در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شیراز و زرقان با محوریت سه پیشکسوت و دو جوان بسته شد.

وی با بیان اینکه چهار نفر اول این لیست با آرای بالایی منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم شدند، یادآورشد: منتخب اول با بیش از ١٩٣ هزار رای در کل انتخابات مجلس عنوان دوم را در شیراز به خود اختصاص داد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس عنوان کرد: این شورا به دلیل تحمل زحمات زیاد در شهرستان‌ها و مجامع عمومی مربوط به ائتلاف، قصد دارد به همین صورت فعلی ساختار را حفظ و مطالبات مردم که موجب انتخاب کاندیداهای تحت پرچم این شورا شده‌اند را پیگیری کند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس همچنین با بیان اینکه منتخب دوم شیراز جوان‌ترین نماینده‌ای است که در این دوره از انتخابات وارد مجلس شده  و توانسته است اعتماد مردم شیراز را جلب کند، یادآورشد: در ٩ حوزه انتخابیه به جز شیراز شامل مرودشت، لار، لامرد، کازرون، فیروزآباد، داراب، استهبان، جهرم و فسا ائتلاف متبوع اعلام نظر کرده بود که در تعداد زیادی از این حوزه‌ها کاندیداهای معرفی شده منتخب مردم آن شهرستان‌ها شدند.

به گفته فروردین وجود تعلقات منطقه‌ای و تعدد کاندیداهای همسو با ائتلاف موجب شد تا به جز شیراز تنها در ٧ حوزه انتخابیه کاندیداهای مورد نظر ما رای بیاورند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز