خبرگزاری کار ایران

آیت الله حسینی همدانی:

نمایندگان منتخب با شنیدن حرف مردم، فرصت ها و تهدیدهای استان را بررسی کنند

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۱۰۰

نماینده ولی فقیه در البرز ضمن قدردانی از حضور مردم در انتخابات گفت: نمایندگان منتخب تا شروع مجلس، فرصت ها و تهدیدهای استان را بررسی کنند، به دیدار مردم رفته صحبت‌های آنان را گوش‌داده و از تجربیات و ایده‌های رقبای انتخاباتی، بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا، متن پیام نماینده رهبر انقلاب اسلامی در استان البرز به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

اَلحَمدُالله رَبِّ‌العالَمینَ وَالصَّلاهُ وَالسَّلامُ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّد صَلَّی اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِه الطّاهِرینَ

بار دیگر عنایات ویژه رحمانی شامل حال ملّت ایران و به‌خصوص مردم ولایت مدار و شهیدپرور استان البرز شد و توانستند صفحه نورانی دیگری از شور و شعور و معرفت را به کتاب عظیم اقتدار و امنیت و عزت ایران اسلامی اضافه کنند. اقشار مختلف مردم با سلایق گوناگون با هوشمندی و از روی آگاهی رجزخوانی‌های دشمنان پلید و عملیات روانی رسانه‌ای گسترده آنان در جهت عدم شرکت در انتخابات را با حضور خود از بین برده و زمینه‌های ایران قوی را با تشکیل مجلس قویِ تراز انقلاب اسلامی فراهم کردند.

اینجانب ضمن عرض تبریک به نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی استان البرز و آرزوی توفیق در انجام مسئولیت بزرگی که از طرف مردم به آنان واگذارشده از نامزدهای دیگر که تنور انتخابات را گرم کردند و زمینه‌ساز حضور مردم در این عرصه را فراهم کردند تشکر می‌نمایم. و تذکر این نکته را خالی از لطف نمی‌دانم که تا پایان دوره مجلس فعلی و آغاز مجلس جدید نزدیک صد روز فرصت وجود دارد که عزیزان منتخب بار دیگر وظایف خطیر نمایندگی مردم، فرصت‌ها و تهدیدهای استان را بررسی کنند، به دیدار مردم رفته صحبت‌های آنان را گوش‌داده و از تجربیات و ایده‌های رقبای انتخاباتی برای برنامه‌ریزی‌های آینده بهره‌مند شوند.

لازم است در اینجا از همه‌کسانی که در بهتر برگزار شدن این مهّم از ماه‌های قبل تلاش داشتند، از شورای محترم نگهبان و هیئت‌های اجرایی، از دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی و قضایی، از مجریان و ناظران و رسانه‌ها، از اولیاء مساجد و مدارس و از صداوسیمای مرکز استان تشکّر و قدردانی نمایم.

در پایان با سجده شکر در مقابل خدای سبحان به خاطر همه نعمت‌هایش و سپاس از عنایت ویژه حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه، یاد امام (ره) و شهیدان به‌خصوص سردار دل‌ها حاج قاسم عزیز را گرامی داشته و برای ایران اسلامی و مردم غیور کشورمان افتخار و سربلندی تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی تحت زعامت نایب الامام ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای مدظله‌العالی از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز