خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار:

مردم قزوین نگران تولید ماسک نباشند

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۰۵۲

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: با توجه به تولید ۲۲ هزار عدد ماسک توسط یک واحد تولید محصولات بهداشتی در قزوین، نگرانی مردم در این زمینه رفع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی در حاشیه بازدید از یک واحد تولید محصولات بهداشتی قزوین، اظهار کرد: ماسک به اندازه کافی و حتی بیش از نیاز در استان قزوین تولید شده و در خصوص کمبود این محصول هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

معاون سیاسی استاندار اضافه کرد: این واحد قادر است روزانه ۲۲ هزار عدد ماسک تولید و در بازار توزیع و به طور کامل نگرانی مردم را در این زمینه رفع کند.

جانشین کارگروه بهداشت و سلامت استان با بیان اینکه چهار واحد تولیدی در استان قزوین به تولید ماسک می پردازند، افزود: در صورت نیاز به ماسک بیشتر برخی واحدهای تولید محصولات بهداشتی در قزوین می توانند خط تولید خود را تغییر داده و ماسک تولید کنند.

حبیبی با اشاره به تصمیم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره ساماندهی توزیع ماسک،گفت: به زودی و با نظر دانشگاه علوم پزشکی توزیع ماسک در ادارات و اماکن عمومی انجام می شود.

این مسئول ادامه داد: شهروندان در صورت نیاز به خرید ماسک علاوه بر توزیع عمومی نیز می توانند آن را با قیمت ارزان و مصوب شده تهیه کنند.

وی بیان کرد: همه شهروندان نیاز به استفاده از ماسک ندارند بلکه بیماران و افرادی که با بیماران سروکار دارند و یا افرادی که در اماکن شلوغ و پرتردد کار می کنند باید ماسک استفاده کنند.

با انتشار خبر شیوع ویروس کرونا در برخی شهرهای کشور از هفته گذشته قیمت ماسک در قزوین افزایش یافت و در برخی داروخانه ها نایاب شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز