خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تاکنون هیچ مورد مثبت کرونا در فارس وجود ندارد/با موج دوم آنفلونزا همراه شدیم/ویروس کرونا عامل مرگ و میر افراد در استان نیست

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۰۲۰

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد مثبت مربوط به بیماری کرونا در استان فارس وجود ندارد گفت: در حال حاضر آزمایش هایی را جهت شناسایی بر روی 70 نفر که در بیمارستان بستری هستند انجام دادیم که خوشبختانه هیچ مورد مثبتی وجود نداشته است.

به گزارش ایلنا عبدالرسول همتی در گفت و گو با ایلنا با اشاره به اینکه در حال حاضر با موج دوم آنفلونزا همراه شدیم افزود: بنابراین افرادی که جهت اطلاع یافتن به بیمارستان ها مراجعه می کنند امکان دارد بیماری آنفلونزا داشته باشند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در حال حاضر جهت منطبق بودن آزمایشات بالینی با علائم ویروس کرونا در حال کار کردن و انجام آزمایش بر روی بیمارهای بستری هستیم ادامه داد: تا این لحظه هیچ مورد مثبتی مربوط به بیماری کرونا در استان نداشته ایم.

همتی در ادامه با اشاره به اینکه اخبار های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر مبتلا بودن افراد به ویروس کرونا در استان صحت ندارد ادامه داد: در روزهای گذشته ویروس کرونا عامل مرگ و میر افراد در استان و شهر شیراز نبوده است.

وی با بیان اینکه از امروز 50 هزار ماسک در داروخانه ها توزیع می شود تصریح کرد: جهت شکسته شدنمواد ضد عفونی کننده هم از فردا توزیع می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز