خبرگزاری کار ایران

کمیته کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا تصویب کرد:

تعطیلی مدارس و دانشگاه های یزد تا پایان هفته

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۹۵۸

مدارس استان یزد از فردا تا پایان هفته و تمامی کلاس‌های آموزشی دانشگاه یزد تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، کمیته کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در نشست صبح امروز یکشنبه خود تعطیلی مدارس تا پایان هفته و دانشگاه های استان یزد را تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ تعطیل کرد.

بر اساس مصوبه این کمیته به منظور رفع نگرانی ها و دغدغه‌های دانشجویان و خانواده‌های آنان، کلیه کلاس‌های آموزشی، جلسات دفاعیه، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های این دانشگاه از عصر امروز یکشنبه چهارم اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ تعطیل است و تغییرات متناسب با آن در تقویم آموزشی متعاقبا به اطلاع دانشگاهیان خواهد رسید.

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش یزد نیز در خصوص تعطیلی مدارس گفت: بنا به تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و به منظور نظافت و ضد عفونی کلیه مدارس در استان از امروز تا پایان هفته مدارس استان در تمامی دوره ها و مقاطع تحصیلی در دو شیفت صبح و عصر تعطیل اعلام می شود.

به گزارش ایلنا، برخی خانواده ها بر تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی در راستای پیشگیری از ابتلا و شیوع بیماری کرونا اصرار داشتند که در نشست صبح امروز کمیته کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، این موضوع مصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز