خبرگزاری کار ایران

افتتاح چهار طرح در خراسان شمالی با حضور وزیر نیرو

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۸۵۷

در هجدهمین هفته از اجرای پویش سراسری " هر هفته الف ب ایران" چهار طرح در خراسان شمالی بهره برداری می شود.

به گزارش ایلنا، وزیر نیرو در بجنورد گفت: در هجدهمین هفته از اجرای پویش سراسری " هر هفته الف ب ایران" چهار طرح در خراسان شمالی بهره برداری می شود.

رضا اردکانیان افزود: در قالب این پویش سراسری در نهایت، 227 طرح بزرگ با 33 هزار مسیلیارد تومان اعتبار در 31 استان کشور افتتاح خواهد شد که با افتتاح چهار طرح امروز، 131 طرح با سرمایه گذاری 23 هزار و 367 میلیارد تومان افتتاح شد و بقیه تا پایان سال بهره برداری می شود.

وی هدف این پویش را انعکاس سازمان یافته مجموعه فعالیت های صنعت آب و برق کشور به عنوان یک صنعت زیرساختی در شرایط اقتصادی کنونی و محدودیت منابع مالی اعلام کرد و افزود: تحقق وعده ها نشانه ظرفیت تحریم ناپذیر منابع انسانی در کشور است.

وزیر نیرو گفت: هم اکنون خراسان شمالی 42 طرح در دست اجرای آب و برق و فاضلاب با سرمایه گذاری هزار و 700 میلیارد تومان دارد که پیشرفت متوسط آن، 50 درصد است.

اردکانیان افزود: خراسان شمالی از استان های نمونه و پیشتاز کشور در پیشگیری از هدر رفت انرژی است؛ به طوری که با میانگین هشت و سه دهم درصد هدررفت، پایین تر از میانگین کشوری و در حد استانداردهای بین المللی است.

پس از افتتاح خط پست 300کیلوواتی بجنورد، وزیر برای افتتاح تصفیه خانه جدید فاضلاب آشخانه، راهی این شهر شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز