خبرگزاری کار ایران

در پی شیوع ویروس کرونا؛

کتابخانه‌های عمومی استان گیلان تا پایان هفته جاری تعطیل شدند

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۸۱۳

به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و حفاظت از مراجعین و اعضای کتابخانه های عمومی، کتابخانه‌های عمومی استان گیلان از امروز یکشنبه(4اسفند) تا پایان هفته جاری تعطیل شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، در پی گسترش ویروس کرونا در استان گیلان و ابتلای جمعی از هموطنان به این بیماری و نیز به منظور تامین سلامت مراجعین و اعضای کتابخانه های عمومی، روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان با صدور اطلاعیه از تعطیلی کتابخانه های عمومی استان از امروز یکشنبه(4اسفند) تا پایان هفته جاری خبر داد.

در اطلاعیه روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان آمده است این تعطیلی شامل ستاد مرکزی و ادارات شهرستانی این مجموعه نشده و مسئولین اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان باید به منظور سرکشی و رصد امور در محل کار حضور یابند.

همچنین بر اساس این اطلاعیه هرگونه تغییر در ساعات فعالیت کتابخانه ها، نحوه خدمات رسانی به مراجعین و نیز موارد دیگر از طریق پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانیwww.gilanpl.ir  به آگاهی عموم مردم خواهد رسید.

گفتنی است بیش از 65هزار نفر هم اکنون عضو فعال 100باب کتابخانه عمومی در استان گیلان بوده و از امکانات این مجموعه ها در ساعات مختلف شبانه روز استفاده می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز