خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد؛

بستری شدن ۱۰نفر از شهروندان کاشانی مشکوک به کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۷۸۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بستری شدن ۱۰ نفر از شهروندان کاشانی مشکوک به ابتلا به کرونا خبر داد.

 به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا مروجی با بیان اینکه شهروندان نباید به آماری که در فضای مجازی  و آنچه درباره افزایش مبتلایان به  بیماری کرونا در کاشان دست به دست می شود اعتنا کنند  اظهار داشت: تا شامگاه جمعه دوم اسفند در مجموع ۱۰ نفر که دارای علائم شبیه به بیماری کرونا مانند تب،سرفه وتنگی نفس بودند در دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان وسیدالشهدا آران وبیدگل نمونه گیری و بستری شده اند.

 وی با تاکید بر اینکه هیج گاه موضوع قرنطینه در این دو بیمارستان مطرح نیست، یادآور شد: به منظور اطمینان از وضعیت سلامتی افراد بستری شده،ضمن ارسال آزمایش ها به تهران، جداسازی نیز صورت گرفته تا در صورت ابتلای آنها،مانع گسترش بیماری شویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آماده باش کامل کادر پزشکی ودرمانی تمامی مراکز در دو شهرستان کاشان و آران وبیدگل جهت خدمات رسانی به شهروندان خبر داد وافزود: تاکنون هیچ مورد فوتی در این شهرستان ها نداشته ایم ومردم می توانند ضمن رعایت نکات بهداشتی با آرامش کامل به زندگی روزمره خود ادامه دهند.

برخورد قاطع با محتکران ماسک در کاشان

وی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی بر روند عرضه وفروش محصولات بهداشتی نظارت کامل ودقیقی دارند خاطرنشان کرد: هرچند در روزهای اخیر گزارشی در ارتباط با  گران فروشی ویا احتکار ماسک دریافت نشده، ولی در صورت مشاهده با محتکران اقلام بهداشتی نظیر ماسک برخورد جدی وقاطع صورت می گیرد.

علیرضا مروجی با اعلام اینکه در حال حاضر کمبودی در کالاهای بهداشتی نظیر ماسک در داروخانه ها وجود ندارد یادآور شد شهروندان در صورت مشاهده موارد گران فروشی ویا احتکار ماسک در داروخانه ها ویا مراکز توزیع وفروش با شماره تلفن ۱۹۰و۱۶۹۰ تماس گرفته وگزارش آن را اطلاع دهند.

وی همچنین خطاب به اصحاب رسانه وفعالان فضای مجازی  هم توصیه کرد از دامن زدن به شایعات وپخش اخبار کذب که سبب ایجاد هراس والتهاب در جامعه می شود پرهیز کنندکه حفظ آرامش قدرت مقابله  ومواجهه با بیماری کرونا را چند برابر خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز