خبرگزاری کار ایران

ادغام ۲ شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۷۵۴

در اجرای طرح یکپارچه سازی صنعت آب ، شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی گیلان با هم ادغام شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در مراسم تودیع مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در رشت گفت : با مصوبه دولت ، طرح یکپارچه سازی صنعت آب در حال اجرا است و بر این اساس شرکتهای آب و فاضلاب روستایی و شهری با هم ادغام و این 2 شرکت در قالب یک شرکت و مدیریت واحد فعالیت خواهد کرد.

حمیدرضا جانباز با بیان اینکه تا پایان امسال تمام شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور با هم ادغام می شوند افزود : این طرح در راستای تحقق اهداف اصل 44 قانون اساسی ، کوچک سازی دولت و ایجاد مدیریت واحد با هدف ارائه خدمات بهتر به مشترکان روستایی و شهری اجرا می شود.

وی بر بهره گیری هرچه بیشتر از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای طرحها تاکید کرد و گفت: باید طرحهای پیش رو با مشارکت بخش خصوصی و در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به مشترکان ارائه شود.

معاون امور عمرانی و هماهنگی استانداری گیلان نیز در این نشست گفت: باید با تعامل هر چه بیشتر میان آب و فاضلاب شهری و روستایی بتوانیم گام های مهمی در این حوزه برداریم.

علی اوسط اکبری مقدم افزود: باید بیش از پیش به کیفیت آب آشامیدنی مشترکان شهری و روستایی توجه شود و در زمینه فاضلاب شهری و روستایی نیز اقدامات اساسی انجام شود.

وی به تهدید ورود فاضلاب های صنعتی و خانگی به رودخانه ها اشاره کرد و گفت: باید با استفاده از ظرفیتهای موجود و با استفاده از دانش مهندسی،  طرح تصفیه خانه ها را به قید فوریت در دستور کار قرار دهیم.

معاون امور عمرانی و هماهنگی استانداری گیلان بر ارتقای کیفیت آب روستایی نیز اشاره کرد و افزود: به دلیل فرسودگی شبکه های آبرسانی، کیفیت آب روستاها مطلوب نیست و باید با بازسازی شبکه ها در این راستا گام برداشت.

در پایان این مراسم با تقدیر از محب علی رنج ور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، سید محسن حسینی که مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان نیز هست به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان به مدت 2سال معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز