خبرگزاری کار ایران

با پایان شمارش آراء؛

اعلام نتایج انتخابات مجلس در برخی از شهرستان‌های خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۶۱۶

نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برخی شهرستان‌های خراسان رضوی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، نتایج غیررسمی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برخی از شهرستان‌ها به شرح زیر است:

در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان محمد صفایی (اصولگرا) بیشترین آرا را به خود اختصاص داد.

زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات شد

با پایان یافتن شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات نتایج شمارش آرا اعلام شد.

فرماندار تربت‌حیدریه به عنوان رئیس حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه ولات گفت: از مجموع ۱۴۰ هزار و ۹۳۴ رای محسن زنگنه(اصولگرا) ۵۶ هزار و ۷۰۶ رای و سعید باستانی با۴۶هزار و ۲۶۶ رای بیشترین آرا را کسب کردند.

علی رستمی افزود: مردم این حوزه انتخابیه یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند و تعداد واجدین شرایط رای دادن در این حوزه انتخابیه ۲۳۰ هزار و ۸۸۰ نفر معادل ۶۳ درصد جمعیت حوزه انتخابیه حایز شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۷۸۰ نفر رای اولی بودند.

وی ادامه داد: بدین ترتیب محسن زنگنه به عنوان نماینده منتخب حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات برگزیده شد.

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: با توجه به طولانی شدن فرایند شمارش آرای انتخاباتی، امروز شنبه مدارس این شهرستان تعطیل هستند.

عنابستانی و محبی نمایندگان مردم سبزوار شدند

احمد برادران اظهار کرد: براساس شمارش آرا  اصغر عنابستانی (اصولگرا) با ۸۰ هزار و ۲۸ رای و بهروز محبی نجم‌آبادی با ۶۷ هزار و ۵۸۲ رای از حوزه به عنوان نمایندگان مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی تعیین شدند.

فرماندار سبزوار افزود: میزان آرای ماخوذه ۱۸۳ هزار و ۱۳۵ رای، آرای صحیح ۱۷۱ هزار و ۳۴۸ رای و آرای باطله ۱۱ هزار و ۷۸۷ رای بوده است.

رحیمی جهان آبادی از تربت جام،تایباد،باخرز و صالح آباد به مجلس راه یافت

فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه تربت جام با اعلام پایان شمارش آرا گفت: از مجموع ۱۸۰هزار و ۲۶۶ آرای صحیح ماخوذه، جلیل رحیمی جهان آبادی (اصلاح طلب) با کسب ۹۸هزار و ۲۴۸ رای از حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

مرتضی حمیدی با اشاره به تعداد آرای دیگر نامزدها افزود: غلامرضا اسدالهی با تعداد ۴۱هزار و ۸۹۹ رای، غلامرضا قنبری ۲۳هزار و ۲۱۵رای، عثمان سالاری ۶هزار و ۷۷۲ رای، غلامرضا باقری رخنه ۴هزار و ۵۴۰رای، محمد حسین عبدالهی ۲هزار و ۳۳۷رای، امیر ذاکری ۱۳۳۱رای، محسن رضایی ۱۰۰۱ رای، منصور مقدسی ۵۴۵رای، شاپور ساکت ۳۱۹رای و تقی تقویان ۵۹ رای را کسب کردند.

وی ادامه داد: در مجموع مشارکت مردمی در مجموع  حوزه انتخابیه در چهار شهرستان ۶۵درصد و در خود شهرستان تربت جام ۶۸درصد بوده‌است.

احمدپور نماینده مردم حوزه خواف و رشتخوار در مجلس شد

فرماندار خواف اظهار کرد: در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار (اکبر احمدپور) با کسب ۶۳هزار و۹۹۴ رای از مجموع ۱۰۱هزار و۶۹۳ رای صحیح بیشترین تعداد رای را کسب کرد.

سنجرانی افزود: امیر توکلی رودی با کسب ۳۰ هزار و ۷۲۳ رای و مهدی آشکار تیزابی با ۶ هزار ۸۵۲ رای به ترتیب آرا نفر دوم و سوم حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار هستند.

وی خاطر نشان کرد: امیر شیرگیر ریاض آبادی نیز در این حوزه انتخابیه ۱۲۴ رای را کسب کرده است.

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی از سوی مردم سرخس، فریمان، احمدآباد و رضویه راهی مجلس شد

عباسعلی صفائی فرماندار فریمان گفت: سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی(اصولگرا) نامزد شورای ائتلاف نیروهای مردمی انقلاب اسلامی با ۵۶۴ هزار و ۵۴ رای از مجموع ۱۱۶ هزار و ۴۲ رای حائز اکثریت آرا در حوزه انتخابیه فریمان، سرخس، احمدآباد و رضویه شد و نماینده مردم شریف این حوزه انتخابیه باقی ماند.

حجت الاسلام جواد نیک بین منتخب مردم کاشمر شد

مسلم ساقی فرماندار کاشمر در این خصوص اظهار داشت: از مجموع ۱۲۶ هزار و ۶۹۶ رأی ماخوذه صحیح حجت الاسلام جواد نیک بین به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب ۲۹ هزار و ۴۸۷ رأی به عنوان نماینده مردم کاشمر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

وی افزود: آقایان رضا جلالی، محمدرضا خباز، جواد کوهسرخی و محمد رضا انبیایی در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

علی آذری؛ نماینده حوزه قوچان و فاروج شد

در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج علی آذری(مستقل) با کسب ۴۴۰ هزار و ۳۳ رای از مجموع ۹۵۹ هزار و ۸۷ رای صحیح بیشترین تعداد رای را کسب کرد.

 هادی شوشتری با کسب ۱۵ هزار۳۲۷ رای و جواد رادمرد با ۹ هزار ۹۸۳ رای به ترتیب نفر دوم و سوم حوزه انتخابیه هستند.

وی با بیان اینکه ۱۲ کاندید در این حوزه انتخابیه با یکدیگر رقابت داشتند، خاطرنشان کرد: مرتضی رحمانی با ۸ هزار ۸۹۸ و زکیه بیات با ۶ هزار و ۵ رای به ترتیب نفر چهارم و پنجم لیست حوزه انتخابیه هستند.

ارکانی و چنارانی نماینده‌های منتخب نیشابور و فیروزه در مجلس شدند

سرپرست فرمانداری نیشابور گفت: احسان ارکانی و هاجر چنارانی با کسب بیشترین آرا توانستند به مجلس شورای اسلامی راه یابند.

علی‌رضا قامتی طویل افزود: از بین ۱۹۶ هزار و ۸۵۳ رأی مأخوذه در حوزه‌های انتخابیه نیشابور و فیروزه پس از شمارش آرا و جمع‌بندی احسان ارکانی با ۷۳ هزار و ۸۱۸ رأی و هاجر چنارانی با ۴۷ هزار و ۸۳۹ رأی به‌عنوان منتخبین این شهرستان‌ها به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

وی تصریح کرد: همچنین سید علی حسینی با ۳۲ هزار و ۸۹۴، حسین سبحانی‌نیا با ۳۱ هزار و ۳۰۷، علی مروی با ۲۹ هزار و ۳۲۴، احمد قندهاری با ۱۶ هزار و ۵۸۷، سید حسین احمدی سلیمانی با ۱۳ هزار و ۵۵۶ و عصمت تقی‌آبادی با ۱۲ هزار و ۸۲۶ رأی توانستند رتبه‌های سوم تا هشتم را از آن خود کنند.

حسین عباس‌زاده نماینده مردم چناران و بینالود در بهارستان شد

حمید انصاری فرماندار چناران گفت: از تعداد ۹۳۵ هزار و ۳۱ رای حسین عباس‌زاده با ۲۳۳ هزار و ۱۶ رأی به‌عنوان نماینده منتخب چناران و بینالود انتخاب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز