خبرگزاری کار ایران

اعتماد مردم قزوین به 2 نماینده اصولگرا

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۵۶۷

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: محمدبیگی و سیاهکلی از حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک حائز اکثریت آرا شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در ستاد انتخابات استان قزوین، در شرایطی که نتیجه نهایی شمارش آرا تا صبح امروز شنبه مشخص شده بود ولی به دلایلی که گفته شد اختلال در سیستم فنی برای تأیید نهایی از سوی هیئت نظارت بوده انتشار رسمی آن با تأخیر مواجه شده بود که سرانجام با رفع این مشکل منتخبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تائید شورای نگهبان و وزارت کشور در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک، حوزه تاکستان و بوئین زهرا مشخص شدند.

حبیبی در ادامه وضعیت شماری آرا در استان را که به وزارت کشور هم ابلاغ شده است اعلام کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین افزود: در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک از مجموع ۲۲۳ هزار و ۴۳۶ رأی مأخوذه فاطمه محمد بیگی با ۱۰۸ هزار و ۹۲۴ رأی و لطف الله سیاهکلی با ۸۳ هزار و۵۵۵ رأی حائز اکثریت آرا شدند و راهی مجلس می‌شوند.

وی بیان کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان بوئین زهرا و آوج از مجموع ۷۴ هزار و ۶۳۱ رأی مأخوذه روح الله عباسپور با ۳۷ هزار و ۵۸۹ رأی بیشترین رأی را به خود اختصاص داده است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین تصریح کرد: همچنین در حوزه انتخابیه تاکستان از مجموع ۶۹ هزار و ۹۴۷ رأی مأخوذه رجب رحمانی با کسب ۲۶ هزار و ۴۵ رأی حائز اکثریت آرا شد.

حبیبی افزود: در حال تجمیع و نهایی سازی شمارش آرا در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک هستیم که تا ساعاتی دیگر نتایج این حوزه نیز منتشر و اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین اظهار داشت: در استان قزوین ۹۲۵ هزار و ۴۷۹ نفر واجد شرایط رأی دادن بودند که ۴۴ هزار و ۳۱۳ نفر رأی اولی بودند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز