خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری استان خبرداد:

مصرف ۳۰ هزار تن ماسه و نمک در برف روبی جاده های قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۴۴۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از استفاده ۳۰ هزار تن ماسه و نمک جهت انجام عملیات برف‌روبی در جاده‌های استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق‌ لطفی اظهار کرد: طی این مدت همچنین راهداران مستقر در سطح راه‌های ارتباطی استان یک هزار و ۱۱ خودروی گرفتار شده در برف و کولاک را رهاسازی و به آنها امدادرسانی کردند.

مدیر کل راهداری استان اضافه کرد: در عملیات راهداری زمستانی که به طور میانگین با ۴۰ روز برفی همراه بوده، ۷۰ مسافر گرفتار در برف نیز از سوی راهداران در راهدارخانه‌های استان اسکان داده شدند.

حق لطفی با بیان اینکه در مدت اجرای طرح زمستانی امسال، ۲۰ روز از فصل سرما با کولاک برف همراه بوده، افزود: طی همین مدت ۳۰ هزار تن ماسه و نمک جهت انجام عملیات برف‌روبی جاده‌های استان مصرف شده است.

وی عنوان کرد: ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین به همراه ۳۵۰ نیروی راهدار در راهدارخانه‌ها، گردنه‌ها و راه‌های ارتباطی این استان در طول اجرای طرح زمستانی با تمام تجهیزات و امکانات خود جهت خدمات رسانی به مسافران آماده بوده‌اند.

قزوین با داشتن ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۳۳۷ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۹۹۳ کیلومتر راه شوسه، یک هزار و ۹۷۳ کیلومتر راه خاکی و ۱۰ گردنه به طول ۱۶۱ کیلومتر یکی از پرترافیک‌ترین نقاط جاده‌ای کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز