خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد؛

اعلام نتایج نهایی انتخابات استان تا امشب

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۳۱۴

استاندار البرز با تاکید بر حفظ و حراست از رای و انتخاب مردم، تصریح کرد: نتایج انتخابات البرز ظرف ساعات آینده از طریق رسانه‌ها منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزیزالله شهبازی پس از اتمام وقت انتخابات و در نخستین ساعات بامداد روز شنبه سوم اسفند به همراه تیم ستاد انتخابات استان البرز از سایت تجمیع صندوق اخذ رای در مرکز فنی حرفه‌ای شهید خدایی واقع در کرج، بازدید کرد و گفت: مردم در گام دوم انقلاب با حضور و مشارکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس‌شورای اسلامی‌ یکبار دیگر وحدت و اتحاد خود را نشان دادند و در این راستا استان البرز نیز با توجه به اقدامات و برنامه‌ریزی خوب و دقیق ستاد انتخابات و هیات‌های نظارتی و اجرایی،  انتخابات را با مشارکت مردمی و در آرامش و امنیت برگزار کرد.

استاندار البرز با تاکید بر حفظ و حراست از رای و انتخاب مردم، تصریح کرد: نتایج انتخابات البرز که برای همه قابل احترام است، تا ساعات آینده از طریق رسانه ها اعلام می‌شود. 

وی با اشاره به دوری مسافت شهرستان طالقان و بخش آسارا ابراز امیدواری کرد که با تجمیع صندوق شعب رای این مراکز، اقدامات لازم در مورد نتایج انتخابات انجام شود.

استاندار البرز از تلاش تیم اجرایی و نظارتی، نیروی انتظامی و امنیتی، سپاه و  بسیج ، سپاه در برگزاری انتخابات امن و ایمن قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز