خبرگزاری کار ایران

معاون فنی اداره کل راهداری استان:

نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی قزوین تشدید می شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۱۷۰

با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز طرح نظارت بر فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی میان راهی استان قزوین از اول اسفند ماه با جدیت بیشتری انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فیاض بیگدلی در نشست مشترک با مدیران مجتمع‌های خدماتی رفاهی گفت: با توجه به نزدیکی به ایام نوروز ۹۹ انتظار می‌رود تمام مجتمع‌های خدماتی رفاهی میان راهی استان با رفع نواقص و ایرادات جزئی احتمالی، خود را برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی آماده کنند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار کرد: در نظارت و بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی فعال استان قزوین شاخصه‌های مختلفی چون وضعیت نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیگدلی در ادامه از مجتمع‌های خدماتی رفاهی خواست به منظور تسهیل دسترسی جانبازان و معلولان به خدمات این مراکز، فضاهای خود را متناسب با وضعیت این گروه‌ها مناسب سازی کنند.

وی ادامه داد: جذب مسافران جاده‌ای به داخل مجتمع‌های خدماتی رفاهی و استفاده از امکانات آنها جهت استراحت یکی از مهم‌ترین هدف تأسیس این مجتمع‌ها است که نقش بسیار مهم و مؤثری در کاهش تصادفات رانندگی دارد.

این مسئول افزود: این مجتمع‌ها علاوه بر تأثیرگذاری در کاهش حوادث رانندگی، به جهت قرارگیری در کنار راه‌ها پیش از ورود به داخل شهرها، می‌توانند با بسته خدماتی خود مانند ویترینی برای جذب گردشگر عمل کنند.

۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی در استان قزوین آماده میزبانی از مسافران نوروز ۹۹ است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز