خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

حضور مردم کرمانشاه در پای صندوق‌های رای بسیار چشمگیر بود

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۱۱۱

استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه از اول وقت قانونی و ساعت هشت صبح شعب اخذ رای در استان فعال بوده و حضور مردم در پای صندوق‌های رای بسیار چشمگیر بوده است.

به گزارش ایلنا، هوشنگ بازوند در حاشیه بازدید از شعبه اخد رای شهید باهنر کنگاور در گفتگویی اظهارداشت: تاکنون مشکل خاصی وجود نداشته و امیدواریم که تا مهلت تعیین شده از سوی وزارت کشور، شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه حدود یک میلیون و ۵۴۶ هزار واجد شرایط در سطح استان وجود دارد، تصریح کرد: حضور پرشور مردم و رای اولی ها در پای صندوق های رای، مجلس کارآمدی را به دنبال خواهد داشت.

بازوند تاکید کرد: این حضور باشکوه مردم، مایه عزت، افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و مایه شرمندگی، سرافکندگی و سرخوردگی دشمنان ما خواهد بود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که حضور مردم در پای صندوق های رای یک بار دیگر مقاومت و ایستادگی مردم سلحشور ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشاند.

کار رای گیری در ۶ حوزه انتخابیه استان کرمانشاه برای انتخاب هشت نماینده مجلس شورای اسلامی از بین ۱۳۴ نامزد باقی مانده ادامه دارد.

براساس اعلام ستاد انتخابات کرمانشاه یک هزار و ۵۸۵ صندوق اخذ رای امروز آرای مردم این استان را جمع‌آوری می کنند که از این تعداد ۶۲۱ صندوق سیار و باقی ثابت هستند.

یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۴۱۳ نفر از مردم استان کرمانشاه در این دوره از انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند که ۵۸ هزار و ۲۸۰ نفر از آنها را رای اولی ها تشکیل می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز