خبرگزاری کار ایران

بازرس ویژه وزارت کشور به ایلنا خبر داد:

فعالیت بیش از 4 هزار شعبه اخذ رأی در استان خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۱۰۷

بازرس ویژه وزارت کشور گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری در چهار هزار و ۲۳ شعبه اخذ رای استان خراسان رضوی انجام شد.

محمدتقی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: این تعداد شعب در ۱۲ حوزه انتخابیه استان دایر است؛ 1612 شعبه از این تعداد در روستاهای خراسان رضوی برپا شده است.  

وی با اشاره به فعالیت 75 هزار نیروی اجرایی و نظارتی در سطح این استان افزود: تعداد ۲۵۴ هزار و ۱۹۸ نفر این دوره به عنوان رأی اولی در انتخابات شرکت کردند.

هاشمی بیان کرد: از ساعات اولیه فرآیند رأی گیری طی بازرسی‌های صورت گرفته از تعدادی شعب أخذ رأی در این شهرستان، امنیت و نظم کاملی بر فضای انتخاباتی این منطقه حاکم بوده است.

وی با اشاره به افزایش تعداد شعب أخذ رأی در این استان نسبت به دوره قبل، مطرح کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف جدی در انتخابات به بازرسین اعلام نشده است.

هاشمی اظهار کرد: 18 نفر از مجموع ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی را نمایندگان خراسان رضوی در خانه ملت تشکیل می‌دهند.

گفتنی است، از ساعات اولیه رأی گیری فرماندار و تیم نظارتی و بازرسی فرمانداری این شهرستان از تمامی شعب أخذ رأی در مناطق شهری و روستایی بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز