خبرگزاری کار ایران

شاهمرادی:

انتخابات البرز، بدون تخلف و قانونمند برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۰۹۵

رئیس هیات بازرسی ستاد انتخاباتی استان البرز گفت: انتخابات البرز بدون مشکل و قانونمند و طبق نظارت مستقیم استاندار البرز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی با اشاره به نظارت کامل در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمام شعب استان البرز، گفت: با توجه به لزوم اجرای قانون، رصدهایی که قبل از انتخابات شروع شده بود در حوزه فعالیت های کاندیداها و کنترل فضای مجازی صورت گرفته است.

وی افزود: در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتی پیش از برگزاری، بلافاصله پیگیری صورت گرفت که در این رابطه گزارش هایی نیز رسیده است.

شاهمرادی با عنوان اینکه آموزش های لازم در برگزاری انتخابات، موثر بود، ادامه داد: گزارشات مسئولان نظارتی شهرستانهای البرز امروز بدون مشکل بود چراکه رصد روند قانونی از مدتها پیش طبق نظارت مستقیم استاندار محترم البرز صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون هیچ  تخلفی گزارش نشده است، اظهار داشت: مردم در اکثر شعب اخذ رای با آرامش و امنیت در انتخابات شرکت کردند و تنها چند مورد تبلیغات انتخاباتی خارج از زمان مقرر، وجود داشت که پیگیری شد.

شاهمرادی اظهار داشت: با توجه به تجربیات گذشته، امروز برگزاری انتخابات طبق رعایت مقررات برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز