خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین خبر داد:

فردا شب نتایج انتخابات مجلس استان قزوین مشخص می شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۰۸۹

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تاکستان، بویین زهرا و آوج تا ظهر فردا و در حوزه قزوین، البرز و آبیک تا شامگاه روز شنبه مشخص می‌شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی روز جمعه با حضور در ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران، افزود: با توجه به گزارش‌های دریافتی از نقاط مختلف استان و شعبات اخذ رای و با توجه به مذاکراتی که با فرمانداران و بخشداران صورت گرفت، زمان رای‌گیری تا ساعات ۲۱ امشب در تمامی نقاط استان و شهرها و روستاها تمدید می‌شود.

معاون استاندار گفت: احتمال تمدید مدت زمان رای‌گیری باتوجه به وضعیت شعب‌ها و کسب نظر از فرمانداران و بخشداران تا ساعات ۱۲ شب نیز وجود دارد.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود همکاران در شعبه‌های اخذ رای کار جمع آوری آرا مردم را انجام دهند تا هم استانی‌ها بتوانند آرای خود را در صندوق‌ها بیندازند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح آغاز شد.

استان قزوین در این دوره از انتخابات مانند ادوار قبلی دارای سه حوزه اتتخابیه با چهار کرسی نمایندگی است.

۱۳۹ نامزد از حوزه های انتخابیه استان قزوین تایید صلاحیت شده بودند که با انصراف ۵۲ نفر، ۸۷ نفر بخت خود را برای کسب رای از مردم و حضور در خانه ملت محک می‌زنند.

حوزه انتخابیه قزوین-آبیک-البرز دارای ۲ کرسی نمایندگی مجلس و حوزه‌های انتخابیه تاکستان و بوئین زهرا-آوج نیز هرکدام دارای یک کرسی نمایندگی هستند.

۹۲۵ هزار و ۴۷۸ شهروند در استان قزوین واجد شرایط رای دهی هستند که از این تعداد ۴۴ هزار و ۳۱۸ نفر رای اولی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز