خبرگزاری کار ایران

فرماندار میبد خبر داد:

بیش از 14 هزار تعرفه رای در انتخابات میبد مصرف شده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۹۶۶

فرماندار میبد با اشاره به حضور گسترده شهروندان در این دوره از انتخابات گفت: تا عصر امروز بیش از 14 هزار تعرفه رای در انتخابات میبد مصرف شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از میبد، محمدحسین فلاح در جمع خبرنگاران در تشریح روند برگزاری انتخابات اظهار داشت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و برنامه ریزی هایی که از چندماه پیش آغاز شده بود خوشبختانه روند انتخابات به درستی و در سلامت در حال انجام است.

وی تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات در شهرستان میبد را 61 هزار نفر عنوان کرد و ادامه داد: تا الان نزدیک به 30 درصد از مردم در انتخابات شرکت داشتند و شاهد حضور چشمگیر مردم هستیم.

فرماندار میبد با بیان اینکه مشارکت مردم خوب است اضافه کرد: تا الان حدود 14 هزار 500 برگ تعرفه مصرف شده است.

وی با اشاره به تعداد شعب اخذ رای در شهرستان میبد عنوان کرد: 76 صندوق اخذ رای را در این شهرستان داریم و یک صندوق برای اقلیت های زرتشتی در نظر گرفته شده است.

فرماندار میبد تعداد شعب سیار اخذ رای این شهرستان را 19 صندوق برشمرد و اظهار داشت: مابقی صندوق ها در شعب ثابت این شهرستان اقدام به جمع آوری آرای مردم برای انتخابات مجلس یازدهم می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز