خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان البرز:

شهروندان حضو ر در شعب رای گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۹۶۱

رئیس ستاد انتخابات استان البرز عنوان کرد انتظار ما از شهروندان این است که حضور خود در شعب رای گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند.

به گزارش ایلنا، نور محمد فردی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم با شروع زمان رای گیری در روز جمعه می‌توانند که پای شعب اخذ رای حاضر و نسبت به رای به نامزد مورد علاقه خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: مردم استان با هدف جلوگیری از شلوغی، حضور خود را به ساعات پایانی نیندازند.

فردی با بیان اینکه راهبرد استاندار البرز برگزاری انتخاباتی سالم، امن و مشارکت حداکثری مردم است خاطر نشان کرد: هدف این است که حتی یک رای نیز ضایع نشود.

وی با اشاره به اینکه هر نامزدی که رای آورد برای ما فرقی نمی کند خاطر نشان کرد: حضور مردم تاکنون در پای صندوق های رای خوب بوده که نشان دهنده علاقه مندی مردم به تعیین سرنوشت شان است.

فردی ادامه داد: امروز ملت ایران همانگونه که در ٢٢ بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند بار دیگر پیوند ناگسستنی خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی به منصه ظهور خواهند رساند.

معاون استاندار البرز در ادامه با اشاره به فضاسازی دشمنان گفت: دشمنان به دنبال فضا سازی هستند که بگویند مردم خسته شده و در انتخابات شرکت نمی‌کنند، اما امروز مردم بار دیگر ثابت می‌کنند که گوش به فرمان رهبرشان بوده و علاقمند به نظام و انقلاب هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز