خبرگزاری کار ایران

فردی خبر داد:

۲۵ صندوق به مناطق صعب العبور البرز ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۸۹۳

معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز اعلام کرد که ۲۵ صندوق اخذ رای به مناطق صعب العبور این استان ارسال شده است.

به گزارش ایلنا، نور محمد فردی روز جمعه با بیان اینکه برای مناطق صعب العبور این استان تدابیر و تمهیداتی اندیشیده شده گفت: با هدف اخذ رای در مناطق صعب العبور البرز ۲۵ صندوق اخذ رای به این مناطق ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه آرامش و امنیت در استان برقرار است عنوان کرد: تمهیدات و تدابیر لازم در این رابطه اتخاذ شده است.

فردی گفت: یک هزار و ۶ شعبه شهری و ۱۹۴ شعبه روستایی و ۹۶ شعبه سیار برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی درنظر گرفته شده است.

وی گفت:  همچنین در شهرستان کرج ۷۰۴ شعبه ، فردیس ۱۵۶ شعبه بعلاوه یک شعبه برای اقلیت های مذهبی ، شهرستان اشتهارد ۴۸ شعبه ، شهرستان ساوجبلاغ ۱۴۳ شعبه ، نظرآباد ۹۹ شعبه و طالقان ۴۹ شعبه فعال شده است.

وی  با بیان اینکه با آمادگی کامل انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان کلید خورده است، اظهار داشت : از ۱۱۵ نامزد انتخاباتی استان البرز ۱۴ نفر زن و ۱۰۱ نفر مرد هستند.

معاون استاندار البرز گفت : ۲۳ هزار نیروی اجرایی و امنیتی انتظامی  به عنوان دست اندرکار انتخابات استان البرز فعالیت خود را آغاز کرده اند.

فردی  بیان داشت : تعداد واجدان شرایط برای رای دادن در استان البرز یک میلیون و ۷۵۰ هزار و ۵۹۰ نفر بوده که از این تعداد ۸۷۹ هزار و ۲۰۹ نفر مرد و ۸۷۱ هزارو ۳۸۱ نفر زن هستند.

تعداد رای اولی های استان البرز ۸۵ هزار و۲۷۷ نفر است  که از این تعداد ۴۳ هزارو۴۸۳ نفر مرد و ۴۱ هزارو۷۹۴ نفر زن هستند.

استان البرز با ۲ حوزه انتخابیه و ۶ شهرستان ، جمعیتی حدود سه میلیون نفر دارد .این استان دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز