خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

نماینده منتخب در برابر مردم مسئول بوده و به وعده‌هایش‌ پایبند باشد

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۸۷۱

استاندار البرز گفت: مردم با انتخاب برتر، بهترین ها را راهی مجلس می کنند تا گام های موثری در سایه وحدت برای حل مشکلات برداشته شود لذا نماینده منتخب در برابر تمام کشور مسئول بوده و باید به وعده هایشان، پای بند باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزیزالله شهبازی امروز جمعه- دوم اسفندماه-  پس از شرکت در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت : نمایندگان اگر با اکثریت قابل قبول وارد مجلس شوند، بیشتر می توانند مطالبات مردم را دنبال کنند.

وی به حضور خود در یکی از مساجد حاشیه شهر کرج اشاره کرد و گفت: از بین افرادی که نامزد انتخاباتی حوزه کرج بودند با شناختی که صورت گرفت، کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کرده و رای خود را به صندوق انداختم.

شهبازی با عنوان اینکه در شرایط فعلی باید با وحدت و همراهی اقدامات سازنده ای را در این زمینه در پیش گرفت، اظهار داشت: در استان البرز نیز یک هزار و 200 شعبه اخذ رای برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت دارند که از همان ساعات اولیه آغاز زمان رای گیری با تراکم وصف ناشدنی در شعب مواجه بودیم.

نماینده عالی دولت در استان البرز با تاکید بر حفظ آرامش و برگزاری مطلوب انتخابات در البرز، بسترسازی لازم برای مشارکت حداکثری مردم در البرز، فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز