خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مطرح شد؛

امکانات برای برگزاری انتخابات آماده است/ ۲۶۲ حادثه امسال در استان رخ داده که ۴۲ درصد مربوط به کولاک است

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۷۱۹

استاندار زنجان، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای برگزار انتخابات در استان زنجان از امادگی کامل برخوردارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان. فتح‌الله حقیقی، در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ، در راستای  برگزاری هر چه با شکوهتر انتخابات، 98 گفت: 2اسفند همه  ادارات خدمت رسان  باید در مجموعه های خود در حال آماده باش کامل باشند و به هیچ عنوان نباید خللی در این زمینه باشد و باید همه راههای مواصلاتی به روستاها نیز بازگشایی شده باشد.

استاندار زنجان، خاطر نشان کرد: بالگرد‌های هلال احمر و نیز تجهیزات ارتش و دهیاری‌ها نیز در دسترس باشند تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرند.

مقام عالی دولت در استان ، با اشاره به آسیب  دیدن یکی از اهالی روستای خضر چوپان ضمن گلایه از اطلاع رسانی نامناسب یکی از رسانه های استان ، افزود: رسانه ها  قبل از اطلاع رسانی ها باید با ما تماس داشته باشند، تا برای آرامش جامعه واقعیت ها را منتشر کنند.

همچنین در پایان این جلسه مدیرکل مدیریت بحران استان، گفت:  در ۱۱ ماه امسال ۲۶۲ حادثه در استان اتفاق افتاده که ۴۲ درصد از این اتفاقات مربوط به برف کولاک است و تا ساعت ۱ بعد از ظهر امروز راه ۱۱ روستا در استان بسته است که راهداران در تلاش برای باز گشایی آنها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز