خبرگزاری کار ایران

فرماندار مشهد خبر داد:

افزایش 38 درصدی شعب اخذ رأی شهرستان/تعرفه‌های رای‌گیری در مشهد به مناطق انتخاباتی ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۶۶۱

فرماندار مشهد گفت: تعرفه‌های رای و اقلام انتخاباتی مورد نیاز هزار و ۵۲۰ شعبه اخذ رای به مناطق ۱۹ گانه انتخاباتی تعیین شده در سطح شهر و بخش مرکزی این شهرستان ارسال شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدرضا هاشمی در این خصوص افزود: هزار و ۴۰۰ شعبه اخذ رای در شهر مشهد و ۱۲۰ شعبه در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان پیش‌بینی شده است و امروز تعرفه‌های رای‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور ناظران هیات های نظارت، عوامل اجرایی و نیروی انتظامی با همراهی خودروهای پلیس به مراکز ۱۹ منطقه انتخاباتی منتقل شد.

وی ادامه داد: فردا جمعه دوم اسفند تعرفه‌ها و اقلام یاد شده حدود ساعت ۶ صبح در اختیار مسوولان شعب قرار خواهد گرفت لذا لازم است عوامل اجرایی و انتخاباتی در ساعت مقرر در محل شعب تعیین شده حضور به هم رسانند تا راس ساعت هشت صبح بدون کمترین تاخیر فرایند انتخابات آغاز شود.

رئیس‌ستاد انتخابات شهرستان مشهد به بررسی مکان شعب طی بازدیدهای گذشته اشاره و اضافه کرد: با تمهیدات صورت گرفته امیدواریم در همه زمینه ها از جمله بازگشایی شعب اخذ رای، فرایند انتخابات در مشهد منظم‌تر و به موقع‌تر از دوره‌های گذشته انتخابات برگزار شود.

وی به افزایش ۳۸ درصدی شمار شعب اخذ رای در مشهد اشاره و بیان کرد: به دلیل اینکه در دوره های گذشته انتخابات تراکم آراء اخذ شده در شعب رای گیری در مشهد بالا و بیش از میانگین کشوری بوده است و این موضوع موجب معطلی مردم در صفوف رای گیری می‌شد، مقرر شد تعداد شعب افزایش یابد که اقدامی بسیار چشمگیر در سطح کشور بوده است. 

فرماندار مشهد همچنین از بارگذاری یک لایه از اطلاعات مکان شعب اخذ رای در مشهد بر روی نرم افزار تلفن همراه "نقشه همراه مشهد" خبر داد و گفت: همشهریان عزیز می‌توانند در روز رای‌گیری با استفاده از این نرم افزار به راحتی نزدیکترین شعبه رای‌گیری به محل سکونت خود را انتخاب نموده و با برنامه ریزی و راحتی بیشر اقدام به رای دهی نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز