خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

بستر لازم برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم و پرشور در البرز فراهم است

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۶۲۴

مقام عالی‌دولت در استان البرز خطاب به عوامل‌اجرایی انتخابات استان، گفت: هوشیاری و دقت کامل داشته باشید و در انجام ماموریت ها و مسئولیت های خود از هیچ کس نترسید و با اقتدار روند امور قانونی خود را دنبال کنید.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در هفدهمین جلسه ستاد انتخابات استان که روز پنجشنبه با حضور اعضای برگزار شد، با بیان اینکه نزدیک به 8 ماه از آغاز کار ستاد انتخابات استان می‌گذرد، افزود:تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان بویژه فرمانداران با صبر، نظم و براساس اقتضائات محلی کار انتخابات را در این شرایط خاص، پیگیری و اجرا کردند.

مقام عالی دولت در استان البرز خطاب به عوامل اجرایی انتخابات استان، اضافه کرد: هوشیاری و دقت کامل داشته باشید و در انجام ماموریت‌ها و مسئولیت‌های خود از هیچ کس نترسید و با اقتدار روند امور قانونی خود را دنبال کنید. 

وی با اشاره به اینکه تاکنون در اجرای فرآیند انتخابات البرز تنشی وجود نداشته، ادامه داد: تمامی مدیران استان وظیفه و رسالت دارند که فرمانداران را در جهت برگزاری انتخابات پشتیبانی کنند.

شهبازی گفت: تدابیر لازم اندیشیده شده که فردا 2 اسفند ماه، انتخابات در نهایت امنیت و سلامت برگزار شود.

وی افزود: برای هیچ از ما بعنوان برگزار کنندگان انتخابات فرقی نمی‌کند که چه کسی انتخاب می‌شود، بلکه رای و نظر مردم حائز اهمیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز