خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه البرز خبر داد:

هشدار به رانندگان جاده کرج - چالوس/ خطر ریزش بهمن و سقوط سنگ

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۵۶۳

رئیس پلیس راه البرز از سقوط ۲ فقره بهمن و یک فقره ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس خبر داد و به رانندگان توصیه کرد از سفرهای غیرضرور در این مسیر خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا گودرزی گفت: سقوط بهمن در مناطق امام چشمه و پیچ آئینه جاده کندوان رخ داد که خوشبختانه به کسی آسیب وارد نشد. ماموران راهداری به سرعت عملیات پاکسازی را آغاز کردند.

وی ادامه داد: این حادثه در محدوده پیچ سرهنگ رخ داده و هیچگونه خسارت جانی و مالی نداشته است.

گودرزی افزود: درپی اولین حادثه سقوط بهمن محل بلافاصله پاکسازی شد و تلاش ماموران راهداری و پلیس‌راه برای بازگشایی مسیر از دومین حادثه سقوط بهمن ادامه دارد.

رئیس پلیس راه البرز گفت: ماموران راهداری، پلیس راه و هلال احمر در مناطق مختلف جاده کرج -چالوس برای خدمات رسانی به مردم مستقر هستند و با توجه به احتمال سقوط بهمن در این محور، مسافران در محدوده های بهمن گیر به ویژه در محدوده سه راه دیزین و خرگوشدره توقف نکنند.

وی از رانندگان خواست علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی از سالم بودن سیستم فنی خودرو و بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند .

همراه داشتن لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه به رانندگان است.

شب گذشته سقوط سنگ بر روی یک دستگاه خودرو در جاده کرج - چالوس سبب مرگ سرنشین آن شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز