خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

نظارت بر بازار در پایان سال با جدیت بیشتری انجام می شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۵۳۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: اجرای طرح نظارت بر بازار استان قزوین در ایام پایانی سال به منظور کنترل قیمت ها با جدیت بیشتری انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عیسی قبادی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: خوشبختانه تا به امروز بازدیدها و نظارت‌های مطلوبی بر بازار از سوی فرمانداری‌ها، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های متولی صورت گرفته است و باید در ایام پایانی سال رنگ و بوی بیشتری به خود بگیرند.

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی مردم در استان از ۱۵ اسفندماه، اضافه کرد: باید در این نمایشگاه بر کیفیت و کمیت عرضه کالاها نظارت بیشتری صورت گیرد و سعی شود نمایشگاه با فلسفه خود که عرضه کالا از چرخه تولید به مصرف است همخوانی داشته باشد.

قبادی با اشاره به نگرانی‌ موجود در خصوص تامین شکر در بازار، افزود: تلاش خواهیم کرد مقدار بیشتری از سهمیه شکر استان را دریافت کنیم تا نگرانی‌های موجود در این زمینه رفع شود.

وی در خصوص ضرر و زیان میوه شب عید، گفت: لازم است مکاتبه‌ای در این زمینه صورت گیرد که اگر قرار است اعتباری از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ابلاغ شود با سرعت بیشتری صورت گیرد تا استان نیز از این اعتبار محروم نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز