خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

۷۴.۶ درصد از زنجانی‌ها می‌توانند در انتخابات شرکت کنند

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۵۰۰

استاندار زنجان، با بیان اینکه، ۸۰۲ هزار و ۷۳۶ نفر در استان شرایط لازم برای رای دادن را دارند، افزود: معادل ۷۴.۶ درصد از زنجانی ها می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی، در جمع عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن زیتون جهاد کشاورزی زنجان، اظهار کرد: استان زنجان در آماده باش کامل برای برگزاری انتخابات سالم و حداکثری است.

استاندار زنجان، با اشاره به اینکه مجریان انتخاباتی تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم به کار خواهند گرفت، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی تنها نظامی است که هرچند سال یکبار انتخابات در آن انجام می شود.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری مردم استان زنجان در انتخابات خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در ۱۰ دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را۶۸.۶ درصد خواند و گفت: این میزان مشارکت از متوسط کشوری هم بالاتر است.

حقیقی با بیان اینکه، ۸۰۲ هزار و ۷۳۶ نفر در استان شرایط لازم برای رای دادن را دارند، افزود: معادل ۷۴.۶ درصد از زنجانی ها می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

به گفته وی، از این تعداد ۳۸ هزار و ۲۱۱ نفر رای اولی‌ها هستند و ۵۰ درصد از رای دهندگان خانم و ۵۰ درصد هم آقایان هستند.

مقام عالی دولت در استان تعداد صندوق های رای در این دوره از انتخابات را ۷۵۷ صندوق خواند و گفت: تعداد صندوق‌های اخذ رای در این دوره نسبت به دوره قبل ۲۰ صندوق افزایش داشته است.

به گفته حقیقی، ۱۵ هزار و ۱۴۰ نفر از عوامل اجرایی در برگزاری این انتخابات حضور خواهند داشت و یک‌هزار و ۸۰۰ خودرو و وسیله نقلیه سواری، مینی بوس، اتوبوس وخودرو کمک دار پیش بینی شده است.

استاندار زنجان تصریح کرد: برای مناطق صعب العبور هم تمهیدات لازم برای رای گیری پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز