خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

پیش‌بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات در زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۴۹۳

استاندار زنجان، گفت: با تلاش فرمانداران حوزه‌های انتخابیه همه ملزومات برگزاری انتخابات در روز دوم اسفند فراهم شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح الله حقیقی، در جلسه ارتباط‌گیری با فرمانداران استان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از فرمانداران خواست در روزهای باقیمانده آموزش‌ها را بطور جدی دنبال کنند.

استاندار زنجان، ضمن گزارش گیری از اقدامات فرمانداران برای روز دوم اسفند تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی در روز انتخابات از آماده به کار بودن خطوط مخابراتی و برق رسانی و ماشین آلات راهداری اطمینان حاصل کنند و برای تمهیدات لازم را برای مقابله با بروز مشکل بیاندیشند.

مقام عالی دولت در استان از فرمانداران و نمایندگان ایشان خواست ضمن رصد فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها و هوادارانشان در روز انتخابات، تعامل کامل با هیات‌های نظارت، با مدیریت و صبر آرای مردم را اخذ کنند.

استاندار زنجان تنها منبع رسمی اعلام اخبار انتخاباتی را ستاد انتخابات استان اعلام کرد که اطلاعیه های صادره از سوی ستاد انتخابات کشور از طریق این ستاد و بوسیله رسانه‌های مورد اعتماد همچون رسانه ملی اعلام می شود.

در این جلسه اعلام شد یک هزار و 824 دستگاه انواع خودرو برای حوزه‌های انتخابیه استان تدارک دیده شده است و به لحاظ تامین شرایط اسکان و تغذیه نیز مشکلی وجود ندارد.

در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان زنجان 757 شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است که 439 شعبه ثابت و 318 شعبه نیز سیار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز