خبرگزاری کار ایران

فرماندار طارم در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

اختصاص ۵۴ شعبه اخذ رای در شهرستان طارم/ آماده‌باش تمام مدیران شهرستان برای انتخابات

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۴۹۲

فرماندار طارم از پیش بینی ۵۴ شعبه اخذ رای در این شهرستان همزمان با ۲ اسفند خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۷ شعبه رای ثابت و ۳۷ شعبه رای سیار خواهد بود.

ستار صفری، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در زنجان، اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی سالم و بدون نقص هدف اصلی شهرستان طارم است.

فرماندار طارم، با اشاره به اینکه 54 شعبه اخذ رای در شهرستان طارم جهت اخذ رای مردم در شهرستان پیش‌بینی شده است، افزود: از این تعداد 17 شعبه اخذ رای ثابت و 37 شعبه سیار خواهد بود.

فرماندار طارم با اشاره به اینکه تمام مدیران این شهرستان در روز انتخابات در آماده باش کامل هستند، گفت: مردم شهرستان طارم در سطح استان به لحاظ مشارکت در انتخابات، در طی سال های گذشته همواره پیشرو بودند.

این مقام مسئول با تاکید براینکه با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای امسال نیز این افتخار نصیب مردم شریف طارم شود، خاطرنشان کرد: از زمان آغاز فعالیت ستاد انتخابات در کشور، تاکنون در طی هشت ماه و بر اساس زمانبندی، اقدامات شبانه روزی توسط ستاد انتخاباتی کشور، فرمانداری ها بخشداری ها صورت گرفته است که خروجی تمامی این اقدامات در روز اخذ رای مشخص خواهد شد.

صفری تاکید کرد: مسئولیت اصلی شعب اخذ رای با نمایندگان فرماندار یا بخشدار بوده و اعضای شعب بایستی همکاری لازم را با نماینده فرماندار داشته باشند.

فرماندار طارم تصریح کرد: همه بایستی کمک کنیم در کمال آرامش و با حساسیت و بی طرفی، انتخابات کم حاشیه ای را در دوم اسفند در شهرستان طارم رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز