خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبرداد:

بارش برف در سراسر ارتفاعات و گردنه‌های قزوین/ عملیات برف روبی در جاده‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۴۵۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از بارش برف در تمامی گردنه های استان قزوین از ساعت 5 صبح امروز خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جواد حق لطفی اظهار کرد: هم اکنون برف در گردنه آوج در محور قزوین- همدان، کوهین در آزادراه قزوین- رشت، گردنه هجیب در محور بوئین زهرا به ساوه، گردنه‌های الموت، ارتفاعات طارم و محور تاکستان به زنجان از ساعت ۵ و ۲۰ دقیقه آغاز شده و در سایر محورهای استان قزوین نیز بارش‌ها به صورت باران است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: با توجه به کاهش دید در محورهای برفی و لغزنده بودن سطح جاده‌ها، رعایت فاصله طولی در هنگام رانندگی الزامی است و رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

حق لطفی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در اواخر هفته جاری، راهداران استان قزوین از دیروز چهارشنبه به صورت ۱۰۰ درصدی در آماده باش قرار دارند و تمام مرخصی کارکنان نیز لغو شده است.

وی افزود: به منظور پیشگیری از بروز سوانح جاده‌ای بلافاصله پس از ریزش برف کار نمک پاشی و برف روبی نیز آغاز شده است.

این مسئول عنوان کرد:۳۵۰ راهدار در ۲۶ راهدارخانه به همراه ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات خدمات راهداری زمستانی را در استان قزوین انجام می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز