خبرگزاری کار ایران

جهانشاهلو خبر داد:

اعلام آمادگی 256 خبرنگار برای پوشش اخبار انتخابات در البرز/ کارت تردد خبرنگاران صادر شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۴۴۴

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز از ثبت نام 256 خبرنگار البرزی برای دریافت کارت تردد در حوزه های انتخابیه و ستاد انتخابات استان، خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا جهانشاهلو با اعلام این خبر، افزود: استاندار محترم البرز باور راسخی به نقش رسانه در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارد از این رو کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان را به اتخاذ تدابیری ویژه در ایجاد بستر لازم  برای حضور اصحاب رسانه، موظف کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس با ایجاد درگاهی در پورتال استانداری البرز نسبت به ثبت نام خبرنگاران استان جهت حضور در ستاد انتخابات و حوزه های انتخابیه استان اقدام شد.

جهانشاهلو گفت: 256 خبرنگار از رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی در پورتال استانداری ثبت نام کردند که کارت تردد آنها صادر می شود.

وی افزود: طبق جمع بندی صورت گرفته، 159 نفر از رسانه های مکتوب، خبرگزاری ها، پایگاه های اطلاع رسانی و سایر رسانه ها مجازی قانونی و همچنین 97 نفر از صدا و سیما برای پوشش اخبار انتخابات در البرز، اعلام آمادگی کرده اند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز در پایان ضمن قدردانی از همراهی اصحاب رسانه برای پوشش اخبار و دستاوردهای استان بویژه تلاش برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، اضافه کرد: کارت تردد خبرنگاران، توسط کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهیه شده و به خانه مطبوعات استان جهت توزیع تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز