خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس راه استان خبرداد:

لغزندگی جاده‌های قزوین/ رعایت احتیاط و موارد ایمنی از سوی رانندگان

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۴۴۳

سرپرست پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به لغزنده بودن سطح جاده‎های استان لازم است که رانندگان با احتیاط و رعایت موارد ایمنی رانندگی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ قدرت حسنی با اعلام این خبر اظهار کرد: بارش باران از امروز صبح در تمامی مناطق استان قزوین آغاز شده و براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی قزوین تا پایان وقت امروز ادامه خواهد داشت.

 سرپرست پلیس راه استان افزود: رانندگان توجه داشته باشند که رانندگی در هوای بارانی و لغزندگی سطح جاده تابع شرایط خاص بوده و برهمین اساس توصیه می‌شود تا ضمن رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی، از هرگونه سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کرده و به توصیه‌های پلیس راه مستقر در جاده‌ها عمل کنند.

حسنی خاطرنشان کرد: از رانندگان درخواست داریم تا تحت هر شرایطی، در چنین وضعیت جوی از هرگونه توقف، حتی برای مدت زمانی کوتاه در حاشیه راه، به خصوص در آزادراه و بزرگراه‌ها به طور جدی خودارای کنند چرا که یکی از مهمترین عوامل سوانح جاده‌ای در هوای بارانی به خاطر دید کم، توقف‌ خودروها در حاشیه راه‌ها هستند.

وی بیان کرد: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته و با رعایت قوانین و مقررات رانندگی از سوی رانندگان حادثه دلخراش و ناگواری در سطح جاده‌های استان گزارش نشده و به رانندگان توصیه می‌شود تا در صورت مشاهده و بروز هرگونه حادثه مراتب را با سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

قزوین با داشتن ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۳۳۷ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۹۹۳ کیلومتر راه شوسه، یک هزار و ۹۷۳ کیلومتر راه خاکی و ۱۰ گردنه به طول ۱۶۱ کیلومتر یکی از پرترافیک‌ترین نقاط جاده‌ای کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز