خبرگزاری کار ایران

کشف سوخت قاچاق و مواد مخدر در مرزهای شرقی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۳۷۳

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد موفق شدند طی 24 ساعت گذشته در چند عملیات جداگانه مقادیری سوخت قاچاق و موادمخدر را کشف و ضبط کنند.

سردار ماشاالله جان‌نثار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: مرزبانان در راستای جلوگیری از ورود موادمخدر به کشور، در یک عملیات طی درگیری با قاچاقچیان مسلح 15 کیلو و 375 گرم ماده مخدر از نوع تریاک را کشف کردند که در این ارتباط قاچاقچیان پس از تنگ شدن عرصه نبرد با استفاده از تاریکی شب و عوارض طبیعی به آن طرف مرزها در افغانستان متواری شدند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر مرزبانان مستقر در ایست و بازرسی مرزی 17 شهریور، توانستند با تجسس دقیق از یک دستگاه خودروی شخصی مقدار 12 کیلو و 390 گرم ماده مخدر از نوع حشیش را که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کنند؛ در این ارتباط نیز یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

سردار جان‌نثار ازکشف  8 هزار و 80 لیتر سوخت قاچاق در این بازه زمانی خبر داد و گفت: مرزبانان گروهان مرزی 17 شهریور دوغارون طی ایست و بازرسی خودروهای ترانزیتی موفق شدند این مقدار سوخت قاچاق به ارزش 444 میلیون و 400 هزار ریال را کشف کنند.

وی مطرح کرد: در این ارتباط تعدادی متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی عنوان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور در مرزهای استان به طور شبانه‌روز تداوم دارد و با کسانی که در کار قاچاق دست داشته باشند به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز