خبرگزاری کار ایران

22 هزار نفر واجد شرایط اخذ رأی در شهرستان بجستان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۳۶۹

فرماندار بجستان از وجود 22 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بجستان ، حسین ابراهیمی با اعلام آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری انتخابات گفت:فضای انتخاباتی سالم و به‌ دور از هرگونه حاشیه در این شهرستان حاکم است و سعی شده نامزدهای انتخابات و هواداران آنان در فضای عادلانه به تبلیغات بپردازند. 

وی اظهار کرد: تاکنون مشکلی از این نظر در بجستان مشاهده نشده و حفظ فضای همدلی موجود نیازمند تعامل بخش‌های مختلف است و باید از همه ظرفیت‌ها برای انسجام و وحدت بین آحاد مردم و مشارکت گسترده در انتخابات بهره گرفت. 

فرماندار بجستان ادامه داد: موردی از تخلفات انتخاباتی در بجستان گزارش نشده و دستگاه قضایی و مسئولان و دست‌اندرکاران ذی‌ربط نیز با رصد و نظارت دقیق برای پیشگیری از جرائم و تخلفات تلاش می‌کنند. 

ابراهیمی گفت: از مجموع 22 هزار و 647 نفر واجد شرایط اخذ رأی در بجستان یک هزار نفر رأی اولی هستند و یک هزار و 300 نفر اعم از هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسان و محافظان صندوق دست‌اندرکار برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان هستند. 

ابراهیمی اذعان کرد: 37 شعبه ثابت و سیار اخذ رأی برای برگزاری انتخابات دوم اسفندماه در بجستان در نظر گرفته‌شده که 27 شعبه آن در بخش مرکزی و 10 شعبه مربوط به بخش یونسی است. حوزه انتخابیه گناباد و بجستان دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است؛ و برای این کرسی تا این لحظه 12 نامزد و برای انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری نیز 5 نامزد تاکنون در عرصه رقابت‌های انتخاباتی فعالیت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز