خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

خرید و فروش آراء یک سم مهلک برای تخریب اعتماد عمومی است

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۳۶۲

استاندار کرمانشاه گفت: روز جمعه ۲ اسفندماه شاهد یک رویداد بزرگ اجتماعی و بسیار سرنوشت ساز در کشور هستیم و مردم شریف و ولایت مدار کشور مانند گذشته یک حضور یک باشکوه در انتخابات خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند در نشست ستاد انتخابات شهرستان روانسر با تاکید بر این نکته که انتخابات برای کشور عزت‌آفرین و عظمت‌آفرین است، گفت: هر چه میزان مشارکت بالا باشد مجلس قوی‌تری شکل خواهد گرفت و یک مجلس قوی موجب تقویت اقتدار نظام اسلامی را فراهم خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه، امر انتخابات آزاد و اثرگذاری مردم در سرنوشت خویش را از یادگارهای ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و گفت: انتخابات در واقع تجدید پیمانی با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر این موضوع که دشمنان با دقت انتخابات را رصد می کنند، در ادامه اظهار داشت: هر چه مشارکت مردم باشکوهتر و حداکثری باشد موجب عزت نظام می شود و دشمنان را ناامید و سرخورده و مایوس می کند.

وی از مردم به عنوان ناظران هوشیار انتخابات نام برد و گفت: تک تک کسانی که پای صندوق های رای می آیند بر عملکرد مجریان انتخابات نظارت دارند. باید شرایطی را فراهم کنیم تا مردم با آسودگی خاطر رای خود را در صندوق ها بریزند.

مهندس بازوند خاطرنشان کرد: لازمه اعتماد مردم حفظ بی‌طرفی و قانون مداری است.

وی از خرید و فروش آراء به عنوان یک پدیده بسیار شوم نام برد و گفت: فرمانداران باید با هماهنگی دادستان با کسانی که خرید و فروش آراء را انجام می دهند به شدت برخورد کنند و پس از دستگیری این افراد، آنها را جهت مجازات به مراجع قانونی بسپارند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: خرید و فروش آراء یک سم مهلک برای تخریب اعتماد عمومی است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت جزو حوزه انتخاباتی اورامانات است. این شهرستان دارای ۵۷ شعبه اخذ رای در بخش های مرکزی، شاهو است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز