خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز خبر داد:

پیشنهاد مساعدت به چند پروژه فرهنگی و ورزشی

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۲۸۳

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز به منظور ارتقای فرهنگ عمومی، توسعه زیرساخت‌ها و حمایت از فعالان این عرصه‌ از ارائه پیشنهاد مساعدت به شهرداری در اجرای چند پروژه‌ فرهنگی و ورزشی خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، احمد تنوریدر حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در راستای حمایت از ورزشکاران، ارتقاء سلامت شهروندان و تشویق جوانان در حوزه ورزش پیشنهاد لایحه مساعدت 500 میلیون ریالی شهرداری شیراز به باشگاه فرهنگی ورزشی شاهد شهید «مهدی نظیری» با هدف تأمین هزینه شرکت در مسابقات لیگ فوتسال مطرح شد.

وی اضافه کرد: همچنین به منظور توسعه ورزش در شیراز پیشنهاد شد مبلغ 300 میلیون ریال از ردیف اعتباری بودجه شهرداری به تیم خانه بسکتبال بانوان جهت تأمین بخشی از هزینه‌های شرکت در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال کشور پرداخت شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شیراز به پیشنهاد مساعدت 300 میلیون ریالی شهرداری شیراز به باشگاه شیران زاگرس ایرانیان، در همین جلسه اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: با هدف حمایت از برگزاری مراسم‌ دفاع مقدس و معرفی نمادها و الگوهای معنویت، مقاومت و تقویت خودباوری در شهروندان اعضای کمیسیون با پیشنهاد مساعدت 600 میلیون ریالی به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جهت تأمین بخشی از هزینه های این مراسم‌ها موافقت کردند. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز